Jézus és Tamás + anyák napja

Tk. 62-63. oldal

Az asszonyok látták először Jézus üres sírját. Elmesélték a tanítványoknak, de azok kétkedve hallgatták, üres beszédnek tartották. Nem nagyon hittek nekik. Péter és János mégis elszaladt a sírhoz, és mindent úgy találtak, ahogy az asszonyok mondták nekik.

A tanítványok szomorúak voltak és féltek. Ezért bezárkóztak egy házba. Egyszer csak maga Jézus állt meg közöttük. A tanítványok azt hitték, hogy szellemet látnak. De Jézus így szólt hozzájuk: Békesség nektek! Nézzétek a kezemet és a lábamat! Én vagyok! Tapintsatok meg és lássátok!

Kért ennivalót és velük evett. A tanítványoknak erre már tényleg el kellett hinniük, hogy valóban az élő Jézus van velük. Jézus feltámadt, újra él!

Az egyik tanítvány, Tamás azonban nem volt velük Amikor aztán összetalálkozott a barátaival, azzal az elképesztő hírrel álltak elő, hogy látták Jézust. Tamás azonban így válaszolt: " Ha én magam nem látom és érintem az Ő sebeinek a helyét, én ugyan el nem hiszem!"

Nyolc nap múlva újra együtt voltak mikor Jézus újra megjelent nekik és ezt mondta: Érintsd meg Tamás a sebeim! Ne légy hitetlen, hanem hívő! Tamás csak annyit tudott mondani: Én Uram, én Istenem!

Mi nem látjuk Őt, mégis hiszünk benne. Jézus ezért boldognak mond minket.

 https://www.youtube.com/watch?v=0vGEoXsW5_c&fbclid=IwAR24JrsEaYoZxLe5HnR_KcoS_5KSbY6BXuTRniiB19zd46BUief30U4U-bM

Hf: Tk. 63. oldalán rajzold le és színezd ki Tamás apostol arcát! Küld el május 4-ig nekem!

https://drive.google.com/file/d/1Jgznj8qybeaQeLLEHgSGQZ8hUUH5Zbop/view?fbclid=IwAR1aL0ZO7AY6Ex_7VAVJBa1mbkbDhZgq48tOCHwtEvUJwPBXz6-85MsGqhI


Vasárnap lesz anyák napja. Hajtogassatok virág anyának, mamának! Imában köszönjétek meg Istennek, hogy ők vannak nektek!

https://www.youtube.com/watch?v=_ab7Xt7OqE8&fbclid=IwAR3L6HYOWqlanWTIC-kNbj7cVm13LthninOlPYMwa-Bw_LdZ5N1Ng8Aj15M

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2020.05.12. Magyar nyelvtan. Tanult írott nagybetűk gyakorlása

04.28. Rajz: Virág Anyukámnak, Mamámnak

04.28. Etika: Anyák napja